The Warriors of hell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen hos krigerne
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ansøgning om medlemskab

Go down 
ForfatterBesked
fragma
Gæst




ansøgning om medlemskab Empty
IndlægEmne: ansøgning om medlemskab   ansøgning om medlemskab Icon_minitimeTors Maj 05, 2011 11:40 am

Hej alle sammen. mit navn er Mikkel, jeg er 17 år gammel og går ikke i skole eller laver noget. det vil sige mere spillen hehe;D
Jeg kunne godt tænke mig at ansøge jeres Alliance af den grund at jeg er tidligere medlem af (s-war) som har snakket om at vi slog os sammen. jeg er en rigtig god spiller, og ved mange ting om krig og ressourcer. har ikke rigtig nogen general point, af den grund at jeg ikke har noget militær. fordi jeg har haft i mit hove at jeg først skal have 7 byer og så lave en flåde/hær. og det er så opnået, så skal sku nok få nogen;) min egen score er på ca 86.000 men den stiger sku hele tiden;)
håber på at jeg kan blive medlem, og hvis jeg gør..... vil i sku heller ikke komme til at fortryde det.

Mange Hilsner Mikkel / Fragma

Håber jeg høre fra jer alle sammen
Tilbage til toppen Go down
Viktoriana
Admin
Viktoriana


Antal indlæg : 31
Join date : 29/03/11
Age : 35
Geografisk sted : Midtjylland

ansøgning om medlemskab Empty
IndlægEmne: Sv: ansøgning om medlemskab   ansøgning om medlemskab Icon_minitimeTors Maj 05, 2011 11:36 pm

Da det lader til at du er optaget ingame, flytter jeg tråden til basket indenfor 12 timer

Tilbage til toppen Go down
https://deltawarriors.danskforum.net
 
ansøgning om medlemskab
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Læs her, før du skriver din ansøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Warriors of hell :: Velkommen til :: Ansøgninger-
Gå til: